Data e postimit: 2021-04-05 10:45:49
Lexime: 3561
Bullizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Bullizmi
Autori: Danjela Muja
Shkolla: Sejdi Dida
Klasa: 9A
Qyteti: Krume
E-mail: danjelamuja18@gmail.com


BULLIZMI
Jeta eshte nje stazh i mrekullueshem me te mira dhe disavantazhe qe i japin botekuptim misionar egos tone universale.
Ne nisjen e ketij stazhi gjendemi para nje porte te madhe qe hapet per ne dhe duket sikur nje vizion i gjate na pret
Ne kete seri veshtrojme nje kopesht te stermadh,në te cilin kopshtaret jemi ne,jemi ne ata te cilet do te gatitemi per te pasqyruar natyren tone vetiake.
Nje shumllojshmeri ngjyrash ne kete kopesht me le te ndiej shijen e nje kokteji te perzier me gjithcka,ku ne krye qendrojne doza te medha ferrash qe zymtesojne aromen e luleve dhe perpiqen te vjedhin diellin e tyre per t'i thare ato, e njejta gje ndodh edhe me qenjet njerezore.
Shpeshhere në shpigjendjen tone kursejme gjera te mistershme ne kuadrin e moralit,rrembejme nje kohe te gjate per te kaluar sfidat qe shtrohen drejt nesh,peripeci aspak te lehta,te tilla qe te bejne te stepesh,te vuash,te ftohesh,te ndiesh boshllek e njekohesisht te meditosh me boten vetiake qe ne nje forme ose ne nje tjeter ti hedhesh pas kraheve.
Kte te fundit do ta titulloja "bullizem"
Po te germojme thelle-thelle ne qenien tone do te gjejme nje force qe dominon ligesirat dhe redukton nga hapsira jone mendore pluhurin e zi te njerezve,te atyre qe perpiqen te ulen ne tryezen e jetes tone e te marrin ate qka eshte e jona.
Duke e ushqyer minieren e shpirtit tone me vertetesi dhe pasion, në këtë lufte do te fitojme ne,do te marrim ne dore udheheqjen e sigurte dhe frerët e pesimizmit,gje qe arrihet vetem duke reklamuar ne mbarevajtjen jetesore gjalleri,entuziazem dhe ngjyra te pafundme shpirterore sepse une deklaroj nga qenja ime se asnjehere nuk ngrihet imazhi juaj duke ulur imazhin e dikujt tjeter,bota eshte e madhe dhe nje dite e anasjellta e gabimeve tua do të kthehet tek ti per të të furnizuar ty me te njejtin ajer qe dikur ti i dhe dikujt.

Vepra te ngjashme
Autori: emi · Lloji: Hartim · Tema: libri
Pasuria me e madhe jona eshte libri,nga ai ne perfitojme shume dituri. E dua librin cdo dite e me shume. Ai hap dyer te rejane mendjen tone. Permes librit ne fitojme gjera shume te rendesishme qe na duken gjate gjithe jetes.Cdo gje ne jeten tone varet ng...
Autori: Anonim · Lloji: Ese informuese · Tema: Si dueht te na ndihmoje familja,shkolla,rrethi shoqeror per tu perballuar me realitetin dhe veshtiresite qe ekzistojne ne te ?!
Jeta!Nje realitet me veshtiresite e medha qe gjnden ne te.Keto veshtiresi te medha qe gjenden ne cdo vend perreth nesh,por nuk eshte dicka e thjeshte,e lehte per tu perballuar.Kjo eshte menyra e te jetuarit.Te jetuarit nepermjet parapergatitjeve te shumta...
Autori: Stikjano · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Natyra
Krijimi i nje eseje me kete teme mendoje se eshte ese e lehte sepse ne me natyren takohemi cdo dite gjendemi prane saj cdo minute.'Natyra' ky term kaq i rendesishem per ne i cili mban brenda tij shume te mira per ne . Lind pyetja a dim ne ti vleresojme ke...
Autori: Dezi Myrteza · Lloji: Ese filozofike · Tema: Fati
Shpesh, te gjithe ne ankohemi duke thene se jemi te paafte, por sigurisht qe gabohemi. Jo vetem une,por te gjithe ne perballemi nga dhe me fatin tone.A vendoset fati nga ne? Jetojme me nje fat te percaktuar apo e percaktojme vete? Jemi ne farketare te fat...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Pau · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gabimet
Gabimet e mia, nje teme e cila te ben te flasesh pa kufij dhe me kedo.Sepse cdokush ka gsbimet e veta, te cilat i ka bere dhe vazhdon ti beje. Keto gabime fillojne qe femije, me sendet e thyera te shtepise ose rremujerat e vogla dhe me pas tek ato thelbe...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I semuri per mend
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft te mire ne oratori dhe jo aq shume ne praktik ndeshet shpeshedhe ne kohen tone. Ne kohen gjate te ciles vepra eshte shkruar sigurisht qemartesat e detyruar...
Autori: Sibora Doçi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vdekja
Vdekja eshte fundi i veprave te tua dhe fillimi i gjykimit te tyre.Vdekja eshte si nje pike e zeze ne trurin tone.Eshet gjithmone aty me ne ,as nuk fshihet,as nuk zhduket per sa kohe ne marrim fryme.Ajo eshte nje vrasese e pashpirt qe vret cdo dite ndjenj...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nuk ka nevoje per nje pirun argjendi perte ngrene ushqim te mire...
Eshte e vertete se cilesia e ushqimit qe ne marrim do te beje shume per te percaktuar cilesine e jetes qe vazhdon ne secilen qelize te trupit tone.Ushqimi ka nje efekt te madh ne shendetin tone dhe nje diete e varfer ne lende ushqyese ne cdo aspekt do te ...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: Anna Cani · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi sipas meje
Racizmi eshte "ushqimi" i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter. Racizmi eshte si nje "semundje" e cila prek...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Racizmi
Racizmi eshte ushqimi i intelektit te njerezve duke i bere ata te besojne se jane me superiore ndaj dikujt tjeter,kjo duke u mbeshtetur vetem ne faktin se dikush perben sasi me te madhe melanine se dikush tjeter.Racizmi eshte nje 'semundje' qe prek vetem ...
Autori: Armela Braka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Dhuna
Bullizmi tashme eshte nje fakt social. Ai eshte i pranishem ne te gjitha vendet dhe eshte nje fenomen shoqeror qe po behet gjithnje e me shqetesues. I shqiperuer do te thote kercenim e eshte nje fenomen qe po shtohet dita-dites. Bullizmi mund te kete kara...
Autori: Bela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
femijeria eshte nje gje qe nuk pershkruhet dot me fjale,eshte nje gje shume e bukur qe ne perjetojme ne jeten tone.cdo kush prej nesh e di se cfare eshte femijeria,eshte ajo qe ne jemi te gatshem qe ta perjetojme perseri,lojrat e bukura qe kemi luajtur,mb...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com